May 21, 2019

Αισθήσεις, τα αντιληπτικά μας μέσα.

Όλοι μας έχουμε την ικανότητα να βλέπουμε, να ακούμε, να οσφραινόμαστε, να γευόμαστε, να νιώθουμε κι έτσι αντιλαμβανόμαστε τον κόσμο και τον εαυτό μας μέσα σ’ […]
June 7, 2018

Το σύμβολό μου: Το ισοσκελές τρίγωνο

Πρόκειται για ένα απόλυτο και συμμετρικό σχήμα, που αποπνέει την ισότητα και την αρμονία. Στη μεταφυσική του διάσταση εμπεριέχει τον αριθμό 3 που στην πυθαγόρεια φιλοσοφία […]
April 3, 2018

Συγκέντρωση

Η συγκέντρωση είναι ένα από τα πολυτιμότερα εργαλεία του ηθοποιού. Με τον όρο συγκέντρωση εννοούμε την επικέντρωση της προσοχής μας σε ένα συγκεκριμένο θέμα μια δεδομένη […]
March 23, 2018

Σε ποιούς απευθύνονται τα μαθήματα ανάπτυξης εκφραστικών μέσων

Η εξάσκηση με σκοπό την ανάπτυξη των εκφραστικών μέσων απευθύνεται και είναι χρήσιμη: σε άτομα που επιθυμούν μέσω των εργαλείων της υποκριτικής να γίνουν ηθοποιοί και […]
March 18, 2018

Δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το “ταλέντο”.

“Έχω ή δεν έχω ταλέντο;” Πρόκειται για μια ερώτηση που ίσως θα έχεις κάνει στον εαυτό σου, όταν γεννήθηκε μέσα σου η επιθυμία να ασχοληθείς με […]
March 14, 2018

Τι οφελείσαι από την ενασχόλησή σου με την υποκριτική τέχνη

Καθώς εργάζεσαι στην υποκριτική εξασκείς τα βασικά εργαλεία σου , το σώμα, τον λόγο, το πνεύμα, τα οποία σε καθιστούν ικανό να εκφράσεις αβίαστα οτιδήποτε σου […]
March 13, 2018

Πάρε μαζί σου την ανασφάλεια και δράσε με ακρίβεια

Θα έχουν υπάρξει φορές που νιώθεις ανασφαλής στη σκηνή. Θεωρείς πως ότι κάνεις δεν είναι αρκετό. Δεν ξέρεις που να πας και πως θα φτάσεις στο […]
July 20, 2017

Η Σχέση Ηθοποιού και Σκηνοθέτη

Ο σκηνοθέτης είναι ο θεατής, ο παρατηρητής και ο ηθοποιός είναι το αντικείμενο της παρατήρησης. Ο ηθοποιός είναι εκτεθειμένος και ευάλωτος. Χρειάζεται να παραδοθεί σε συνθήκες, […]
July 11, 2017

Τεχνική και έμπνευση

Η τεχνική δεν είναι αυτοσκοπός. Σκοπός της είναι να προετοιμάσει το έδαφος για την έμπνευση. Όλοι ξέρουν τι να κάνουν όταν έχουν έμπνευση! Αυτό ισχύει εξ […]
November 10, 2016

Γιατί η θεατρική παιδεία είναι είδος πρώτης ανάγκης.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερο αναγνωρίζεται ότι οι συγκινησιακές διεργασίες παίζουν σημαντικό ρόλο στη μάθηση. Η συναισθηματική κινητοποίηση διευρύνει το πεδίο, η χαρά, το άνοιγμα, […]